Wydawanie zaświadczeń do wyrejestrowania
W ramach usług demontażu pojazdów zapewniamy wydawanie zaświadczeń do wyrejestrowania pojazdów. Nasza stacja demontażu pojazdu NR R/39 działająca na mocy uprawnienia Wojewody Podkarpackiego i działającą w oparciu o Decyzje Nr. ŚR.IV - 6620/6/07 to licencjonowany podmiot uprawniony do przeprowadzania legalnej kasacji pojazdów. Naszym Klientom zapewniamy pomoc w organizacji niezbędnych formalności związanych z przekazaniem pojazdu do demontażu. Po dopełnieniu spraw organizacyjnych przyjmujemy wszystkie pojazdy wycofane z eksploatacji, w tym również: samochody powypadkowe.
Jakie dokumenty są wymagane do wyrejestrowania pojazdu?
Dokumenty konieczne do wyrejestrowania pojazdu to:
- wniosek właściciela o wyrejestrowanie pojazdu,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- dowód rejestracyjny pojazdu (lub w przypadku jego utraty decyzja o czasowym wycofaniu pojazdu z ruchu),
- karta pojazdu (lub oświadczenie w przypadku jej utraty),
- tablice rejestracyjne (lub oświadczenie w przypadku utraty),
- zaświadczenie o demontażu pojazdu,
- pełnomocnictwo (w przypadku jego udzielenia osobie trzeciej)
- dokument potwierdzający tożsamość (dla osób fizycznych dowód osobisty, dla osób prawnych aktualny odpis z KRS)